loading...
نرم افزار مالی و حسابداری
میثم سلیمی بازدید : 48 شنبه 11 بهمن 1399 نظرات (0)

با این هم اکنون، در شرایطی که نگاهی به پیشین بیندازید، عارضه ها مهمی برای سودمندی فراگیری برای کسب‌وکار وجود داردو بدین ترتیب بایستی در حق تقدم قرار گیرد. با اجرای نرم افزار‌ی آموزشی کیفیت خوب، شاهد رجوع سرمایه در ترازنامه هم خواهید بود!‌

پیرو، نگاهی به ۱۰ مزیت مهم رویش مداوم کارمندان بیندازید:

 

با تحولات صنعت همگام گردید

صنعت های دائماً درحال تغییر‌اند و به این ترتیب کسب‌وکار می بایست پیشرفت نماید تا از قافله عقب نماند. همینطور بایستی تضمین فرمایید که کسب‌وکارتان درپی کل قوانین صنعتی میباشد، که‌این دستور با یادگرفتن پرسنل و حصول اطمینان از به‌روز بودن علم و مهارت‌های کارمندان‌تان برآورده میشود.

 

از جدیدترین پیشرفت‌های فناوری آگاه باشید

فناوری تازه دائماً درحال ترقی میباشد و به این ترتیب اپلیکیشن‌ی فراگیری تنها برای یک توشه کفاف نمی دهد. فراگیری کارکنان می بایست به طبعً به اجرا در آید تا خیال و خاطر‌تان شل باشد که کارمندان با فناوری نو شل‌اند و غایت سود را از آن میبرند. دستیابی بدین دستور با اجرای اپ‌ی سفارشی یادگرفتن IT به کارمندان و با ترکیب پشتیبانی IT در یادگرفتن کارکنان امکانپذیر میباشد.

 

از رقبا پیشی بگیرید

دست‌روی‌دست گذاشتن کسب‌وکارتان را می‌کُشد، پس با تضمین پیشرفت مداوم کارمندان‌تان، همچنان به جلو رفتن ادامه خواهید بخشید و روحیه‌ی رقابتی‌ خویش را در بازار مراقبت خواهید کرد.

 

ضعف‌ها و خلاءهای مهارتی را ملاحظه کنید

با فراگیری منظم، کسب‌وکار میتواند به‌راحتی هرگونه خلاء را در بازار تشخیص دهد و متوجه خلاءهای مهارتی در نیروی عمل خویش نیز بشود. با شناسایی سریع این خلاء ، وقت دارید که پرسنل را در حیطههای موردنیاز یادگرفتن دهید تا بتوانند نقش‌شان را به‌طورمؤثری ایفا نمایند.

 

مهارت‌ها و علم را نگهداری نمایید

گرچه یادگرفتن ممکن میباشد برای کارکنان تازه، یا این که کارکنان دیگر صرفا یک توشه آماده گردد، می بایست طرح‌های آموزشی به‌موقع و به‌جایی اجرا شوند تا مهارت‌های‌شان طی فعالیت پیشرفت نماید. برای محافظت علم، مهارت‌ها می بایست مرتباً تمرین و به‌روزرسانی شوند تا اصول فراموش نشوند.

 

مهارت‌های پرسنل را توسعه یافته نمائید

به‌مجردی که کسب‌وکاری برای تدوین مهارت‌های سطح ابتدایی پول خرج می‌نماید، این مهارت‌ها به‌راحتی تقویت و بهتر می گردند تا فایده بیشتری برای کسب‌وکار شما به ارمغان آورند. کارکنانی که درایت بیشتری دارا‌هستند، سودآوری بیشتری نیز خواهند داشت و کسب‌وکار شما اجرو پاداش‌ها را درو خواهد کرد.

 

برای یادگیری علت‌ خلق و خوی نمائید

در‌حالتی که یادگرفتن کارکنان به‌مثابه بخشی از خط‌سیر طولانی‌خیس پیشرفت ارائه گردد، آنها علت‌ی بیشتری برای یادگیری، کمپانی در جلسات و سود‌گیری از مهارت‌های‌شان خواهند داشت.

 

رضایت شغلی را ارتقاء دهید

پرسنل میتوانند به‌واسطه‌ی سرمایه‌گذاری مداوم کسب‌وکار، فهم بسیار بالاتری از رضایت‌ شغلی داشته باشند، که علت‌ی آن‌ها‌را در کارشان تقویت می‌نماید. این دستور گردش فعالیت کارکنان را کاهش و منفعت‌وری را ارتقا میدهد، که تأثیر مثبتی بر سودآوری داراست. همینطور نمی‌گذارد رقبا با سفارش علت‌های آموزشی، شایسته ترین پرسنل شمارا کش بروند.

 

مجال‌هایی برای ترفیع داخلی آماده فرمایید

استخدام پرسنل نو نیازمند هزینه‌های زیاد استخدام و جذب کارمند میباشد. ولی با فراگیری مداوم، پرسنل فعلی شما دارای شرایط ترفیع‌های داخلی میگردند. برخلاف پرسنل تازه، می توانید تضمین فرمائید که پرسنل فعلی شما علم جامعی از کسب‌وکار و گروه‌ی مهارتی قابل قبولی دارا‌هستند، آنان را به‌نیکی می شناسید و میتوانید به آن‌ها اعتماد نمائید.

استعدادهای تازه جذب فرمائید

همه کسب‌وکارها میخواهند شایسته ترین کارکنان را در مشت داشته باشند و به این ترتیب، فراگیری مداوم، خیر فقط به معنای مراقبت کارمندان بهتر، بلکه به معنای این میباشد که کسب‌وکار قادر است از به عبارتی نخست استعدادهای بهتری جذب نماید؛ فراگیری وجهه‌ی نیکی به کسب‌وکار می دهد و خصوصیت مهمی‌ست که اشخاص متعددی هنگام یافتن شغل آن را در حیث می گیرند.

 

به عبارتی‌طور که میبینید، فراگیری مداوم خیر صرفا برای رویش پرسنل اصلی میباشد، بلکه بر پیروزی کسب‌وکارتان نیز تأثیرگذار میباشد.

 

فعلا، بخش اعظمی از کسب‌وکارها متوجه اهمیت یادگرفتن پرسنل و سرمایه‌گذاری روی آنها گردیده‌اند؛ برای مثالً، هزینه‌های کمپانی گزارشگری فوربس درحال ارتقاء میباشد؛ این موسسه در سال ۲۰۱۳، ۱۳۰ میلیارد دلار برای یادگرفتن در سرتاسر عالم خرج کرد.

 

هرچند، یادگرفتن را نباید به‌مثابه استثنایی یک‌دفعه‌ای درنظرگرفت، بلکه می بایست آن را ضرورت منظمی دانست که خلاء‌های مهارتی را جبران و به جلو رفتن برد‌آمیز کمپانی یاری می‌نماید.

 

گرچه مثل هرگونه سرمایه‌گذاری کسب‌وکار دیگری، بایستی طرح سازماندهی‌گردیده‌ای داشته باشید. این دستور به داشتن ساختار بهتر امداد می‌نماید و به کارکنان اذن می دهد انتظارات خویش را گزینش کنند. بدین ترتیب، قبل از آنکه دنبال ارائه‌دهندگان یادگرفتن راه و روش بیفتید، می بایست مقداری به عقب برگردید و درخصوص یک‌سری ناحیهی کلیدی تأمل فرمائید:

 

مهارت‌ها: حواس‌تان باشد که وقت کافی برای یافتن گونه های و چرایی مهارت‌هایی که مایلید کارکنانتان کسب نمایند صرف نمایید. مشاهده کنید میخواهید چه جایگاهی در صنعت داشته باشید و چه مهارت‌هایی برای حصول این غرض مورد نیاز میباشد. هرگونه آموزشی که ارائه می‌دهید می بایست انتقال‌پذیر و با شغل فعلی کارمند شما دارای ارتباط باشد تا پرسنل را به فرایند کلی دارای تعهد نگه دارااست.

تکرر: تکرر فراگیری را هم بایستی نظر نمایید تا به پیشرفت‌های بلندمدت و در میان‌برهه زمانی دست یابید. می بایست تعادل ظریفی برقرار نمائید: فراگیری می بایست به‌اندازه‌ی کافی باشد و نباید آنقدر زیاد باشد که کارمندان بی‌عشق شوند یا این که چهت نیل به وظایف کاری روزمره‌ی خویش به اختلال بربخورند.

ارائه: بایستی نگاهی هم به اشکال متعدد فراگیری‌های دردسترس بیاندازید تا بتوانید تصمیم بگیرید که چه نوع آموزشی برای کسب‌وکار به‌خصوص شما مطلوب‌خیس میباشد. علاوه بر فراگیری نفر-به-نفر، میتوانید جلسات گروهی داشته باشید یا این که از یادگیری الکترونیکی به کار گیری نمایید که امروزه طریق بسیار محبوبی‌ست و مقطع یه خرده از کسب‌وکار به خویش تخصیص می دهد.

کمپانی سپیدار و فراگیری کارکنان نو

در کمپانی سپیدار سیستم که عضو تیم موسسه ها همیاران سیستم است، برای اشخاص جدیدی که جذب کمپانی می گردند عصر های توجیهی حضوری و مجازی برگزار می گردد تا شخص بتواند فهم روشن و شفافی از دور و اطراف کمپانی و بها های آن داشته باشد.

 

همینطور در آستانه کار خویش در واحد مربوطه شخص یا این که اشخاص باتجربه بیشتر به طور یک مربی برای آن شخص نقش ایفا می نماید تا پرسنل نو بتوانند با یک ملازمت خوب تجربه یک عمل ماهر و لدت نصیب را در سپیدار سیستم تجربه نمایند.

 

بیشتر بخوانید :

داشتن وقت اضافی در تایم کاری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبسایت همه چیز را درباره نرم افزارهای مالی خواهید دانست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 715
  • بازدید کلی : 2,341