loading...
نرم افزار مالی و حسابداری
میثم سلیمی بازدید : 35 شنبه 12 مهر 1399 نظرات (0)

کانال‌های اجتماعی، خدمت‌های استریم کلیپ و قابل انعطاف‌افزارهای تغییر تحول IP

یکی دوستداشتنی‌ترین منش‌ها برای مشغول‌شدن، حضور در کانال‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تیک‌تاک میباشد. اهل ایران‌ها حضور پررنگی درین دو کانال‌ی اجتماعی دارا‌هستند و هردوی آنها بستری برای اکران محتوای ویدئویی می‌باشند. به طبع اکثر یوزرها فارغ از اینکه خودشان باخبر باشند، بیشتر از پیشین کلیپ تماشا می‌نمایند.

 وبلاگ آموزش نرم افزارهای مالی و حسابداری

محتوای ویدئویی نسبت‌به محتوای متنی و محتوایی که دارنده عکس می باشند، وسعت بیشتری از وب مصرف می‌نمایند. به‌علاوه طی ماه‌ها و سال‌های اخیر، فعالان ناحیهی محتوای ویدئویی به به کارگیری از امکانات فن‌ای‌خیس روی آورده‌اند و پلتفرم‌ها نیز از ویدئوهایی با وضوح و نرخ کادر بیشتر پشتیبانی می‌نمایند. ارتقا کیفیت آخری ویدئوها منجر می شود حجمی که برای تماشای آن ها نیاز میباشد، بیش‌ازپیش ارتقاء پیدا نماید.

درصورتی که به مشاهده‌ی کلیپ در پلتفرم‌هایی مثل یوتیوب عشق و علاقه‌مند می‌باشید، طبیعتا از خدمت‌های تغییر‌و تحول IP استعمال می کنید. تحلیل‌ها نشان میدهد که به کارگیری از این خدمت‌ها نیز سبب ارتقا مصرف وسعت وب می شود. یوزرها، امروزه برای درگیر‌شدن به انجام بازی‌های آنلاین در تلفن همراه گوشی و رایانه‌ی فردی عشق‌ی متعددی پیدا کرده‌اند.

 

انجام بازی آنلاین یکی‌از دیگر از عارضه ها مجموع شدن وسعت وب میباشد. دانلود فیلم و سریال و تماشای استریم بازی‌های ویدئویی نیز مستقیما روی این مورد تأثیرگذار می باشند. بخش اعظمی از یوزرها ممکن میباشد خودشان متوجه نباشند، البته تعداد فیلم‌ها و سریال‌هایی که مشاهده می‌نمایند بیشتر از پیشین گردیده باشد.

 

معدل سرعت وب در کشور‌ایران طی سال‌های قبل ارتقا پیدا کرده و امروزه به کارگیری از وب 4G LTE به امری معمولی مبدل شده‌است. این گفته که «وب 4وسعت بیشتری نسبت‌به 3مصرف می‌نماید» بی‌شالوده و خطا میباشد؛ ولی بالا بودن سرعت وب می تواند سبب ساز گردد سوای اینکه متوجه گردید، وسعت‌تان کاهش پیدا نماید، چون کلیه‌چیز سریع انجام میگردد.

 

به‌روزرسانی خود کار در تلفن همراه و رایانه‌های فردی

بخش اعظمی از یوزرها رغبت چندانی به گشت‌و‌گذار در منوی پیکربندی تلفن همراه خویش ندارند و همین زمینه ممکن میباشد درنهایت به ارتقاء مصرف وب‌شان منجر گردد، سوای اینکه خودشان از این قضیه با خبر باشند. در صورتیکه پیکربندی پیش‌فرض موبایل‌های هوشمند را دست‌نخورده باقی بگذارید، به‌احتمال زیاد بعد از مدتی شم خواهید کرد که وب‌تان زودتر از حد معمول به‌اتمام میرسد. به عنوان مثال ممکن میباشد سوای اینکه خودتان بدانید، سیستمِ به‌روزرسانی اتوماتیک موبایل یا این که به‌روزرسانی خود کار اپ‌ها فعال باشد و صدها مگابایت از وسعت وب شمارا کاهش دهد.

این زمینه به رایانه‌های فردی هم نسبت داده می‌گردد. سیستم‌عاملی همانند ویندوز ۱۰ به‌طور تر و تمیز به‌روزرسانی تازه اخذ می‌نماید. گرچه به‌روزرسانی‌های عادی وسعت یه خرده دارا‌هستند، البته در بلندمدت ممکن میباشد تأثیر آن‌ها‌را شم نمائید. توصیه دائمی ما، فعال سازی قابلیت و امکان به‌روزرسانی سیستم‌ادله میباشد؛ چون به‌روزنگه‌داشتن سیستم‌ادله سبب می گردد دستگاه شما تا حد متعددی از خطر هجوم ها سایبری در امان باشد. به‌علاوه جدیدترین و شایسته ترین تجربه‌های کاربری همواره ازطریق ورژن‌ی نو سیستم‌های ادله ارائه می شود.

 

آپلود محتوا در سرورهای ابری

آیتم دیگری که می بایست به آن اعتنا داشته باشید (خصوصا یوزرها سیستم‌استدلال iOS)، این میباشد که تصاویر آلبوم‌تان روی سرورهای ابری آپلود نشود. تلفن همراه‌های خانواده‌ی آیفون به‌شکل پیش‌فرض تصاویر شما‌را در زمان‌های وقتی منظم روی سرورهای آی‌کلاد آپلود می‌نمایند تا درصورت ازدست‌رفتن تصاویر و داده‌ها، بتوانید تمامی‌چیز را به‌آسانی برگردانید. در سکو‌ی نخستین فراموش نکنید که تهیه و تنظیم‌ی ورژن‌ی حمایت کننده (بک‌آپ) از داده‌ها، فعالیت بسیار هوشمندانه‌ای میباشد؛ ولی همین عمل می بایست با تدبیر بدون نقص انجام بگیرد.

 

اجرای برنامه‌ها در پس‌قضیه

نکته‌ی دیگر، اجرای اپ‌ها در پس‌مسئله میباشد. کانال‌های اجتماعی نظیر توییتر درصورت فعال بودن در پس‌قضیه کارایی می‌نمایند ازطریق وسعت وب، فید خویش را به‌روز نگه دارا‌هستند. مواقعی این‌چنینی ممکن میباشد در نگاه اولیه چندان به‌دیده نیاید، البته روی کاهش وسعت وب در بلندمدت تأثیر محسوسی میگذارد.

در صورتی به به کارگیری از خدمت‌هایی مثل اپل نوا و اسپاتیفای عشق‌مند می‌باشید، سفارش میکنیم مسلما ورژن‌ی اشتراکی آنها را تنظیم فرمایید تا قابلیت و امکان ذخیره‌ی فولدر موسیقی برای‌تان مهیا گردد (اپل آوا ورژن‌ی بدون‌پول ندارد، ولی اسپاتیفای موسیقی‌ها را بدون‌پول نیز پخش می‌نماید). چنانچه چنین کاری انجام ندهید، هر توشه که موسیقی گوش نمائید وسعت آن موسیقی از وسعت وب شما نادر میگردد. بخش اعظمی از یوزرها در نگاه اولیه اهمیت متعددی به‌این قضیه نمی‌دهند، البته به‌مرور بازه همین خدمت‌های استریم موسیقی میتوانند روی کل شدن وب زودتر از موعد مقرر، بسیار تأثیرگذار باشند. این مورد برای خدمت‌های پادکست نیز درستی می‌نماید.

 

نقشه‌یابی آنلاین و اینترنت‌گردی

نقشه‌یابی با نرم افزار‌ها به‌شکل آنلاین، یکی مرسوم‌ترین کارهایی میباشد که امروزه بوسیله عموم انجام می شود. گوگل مپس و اپل مپس شمارا قدرتمند میسازند نقشه‌ها را برای استعمال‌ی آفلاین دانلود فرمائید؛ بااین‌هم اکنون در حیث داشته باشید که در بخش اعظمی از وقت ها نیاز پیدا می کنید به‌شکل آنلاین درگیر نقشه‌یابی گردید. همین نقشه‌هایی که روی برگه‌ی موبایل ظواهر میگردند، وسعت وب مصرف می‌نمایند.

 

صفحه های اینترنت ممکن میباشد در نگاه نخستین فقط دربردارنده یکسری عکس معمولی و متن باشند، البته بسیار بیشتر از آنچه فکرش را بکنید وسعت وب مصرف می‌نمایند. درصورت رغبت می توانید با به کارگیری از نرم افزار‌هایی نظیر Pocket، مقاله‌ها طولانی را ذخیره و به‌شکل آفلاین آن ها را مطالعه فرمائید.

 

همه مواقعی که به آنان اشاره کردیم دست‌به‌دست هم می دهند تا مصرف وسعت وب بیشتر از حدی باشد که خودتان تصور میکنید. با نگاهی منطقی به وضعیت، به‌این سود می‌رسیم که خبری از خورده شدن وسعت وب وجود ندارد. بخش اعظمی از یوزرها سوای اینکه با خبر باشند، به‌روزرسانی خود کار را پر‌نور می گذارند، ساعات در جایی مثل اینستاگرام ویدئوهای با کیفیت میبینند و حتی با موبایل خویش سرگرم انجام بازی پاب‌جی گوشی میگردند. این مورد ها تمامی وسعت درخورتوجهی از وب را مصرف می‌نمایند. براین اساس با دوراندیشی بیشتر نسبت‌به حالت، می توانید مدیر بهتری روی مصرف وب خویش داشته باشید.

کاربرانی که به‌طور عمده از موبایل به کار گیری می‌نمایند و شم‌شان این میباشد که وسعت وب زود مجموع میشود، میتوانند در منوی پیکربندی، محدودیت برای مصرف داده انتخاب نمایند. همینطور قابلیت و امکان فعال سازی وضعیت ذخیره‌ی داده (Data Saver Mode) برای اپ‌ها آماده میباشد. این موقعیت سبب می‌گردد برنامه‌‌ها وسعت کمتری مصرف نمایند و از جمله اینستاگرام تصاویر را با وضوحی زیر‌خیس به‌شما نشان دهد.

 

یکی مواقعی که روی آن تأکید کردیم، بالا رفتن وضوح ویدئوها در کانال‌های اجتماعی بود. سفارش ما برای یوزرها فیسبوک و اینستاگرام، غیرفعال‌سازی وضعیت پخش اتومات کلیپ و برای یوزرها توییتر، به کارگیری از نرم افزارTwitter Lite میباشد.

به‌علاوه به عبارتی‌طور که اشاره کردیم، زومیت همواره روی به‌روزبودن سیستم‌دلیل دستگاه‌های شما تأکید می‌نماید. با تمامی‌ی این‌ها خاموش بودن به‌روزرسانی خود کار می تواند آیتم‌ای منطقی باشد؛ به این ترتیب خواهید توانست در هر دوران که بخواهید برای به‌روزرسانی مبادرت نمائید. مثلا میتوانید بسته‌ی شبانه‌ی وب تنظیم نمائید و بعد از آن در هنگامی کوتاه، هرآنچه را که نیاز دارید به‌روزرسانی فرمائید.

 

در‌حالتی که استفاده کننده آیفون می باشید و تصاویرتان به‌شکل پیش‌فرض روی آی‌کلاد آپلود می شود، به طبع اتمام سریع‌خیس از حد انتظار وب را شاهد میباشید. در‌حالتی که نیازی به ذخیره‌ی تصاویر در آی‌کلاد ندارید، قطعا با مراجعه به منوی پیکربندی، جلوی این عمل را بگیرید. نحوه دیگری که توصیه می کنیم، به کار گیری از وب اثبات خانگی میباشد. با به کار گیری از وب اثبات میتوانید وسعت مصرفی را بهتر مدیر فرمایید.

 

با رعایت نکاتی که به آن ها اشاره کردیم میتوانید رئیس بهتری روی مصرف وب خویش داشته باشید.

منبع : site123.me
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبسایت همه چیز را درباره نرم افزارهای مالی خواهید دانست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 734
  • بازدید کلی : 2,360