loading...
نرم افزار مالی و حسابداری
میثم سلیمی بازدید : 53 چهارشنبه 18 فروردین 1400 نظرات (0)

ایجاد محتوای نوشتاری معدود هزینه میباشد

هزینه یکی‌از فاکتور‌های مهم دارایی تبلیغات، در هر کسب و کار میباشد. همان گونه که می دانید به لطف پیدایش اسمارتفون‌ها هزینه تشکیل داد کلیپ‌های تبلیغاتی روزمره کاهش مییابد و شما به سادگی قدرتمند به ایجاد کرد ویدئویی تیلیغاتی با هزینه معدود و اما خیر کیفیت خیلی بالا، با موبایل خویش می باشید. گرچه با دقت به رقابت شدید مارکتینگ آنلاین، ایجاد این نوع ویدیو‌ها قادر است برای آوازه کسب و کار شما مخرب باشد.

 

یک ویدئوی رشته‌ای یک تا دو دقیقه‌ای، سوای موشن گرافیک، حدود 5 هزار تا 20 هزار دلار هزینه خواهد داشت که ولی این هزینه، به فرصت و میزان دارایی شما نیز بستگی داراست.

 

اکنون در صورتی بخواهیم این هزینه را با هزینه‌ی ساخت‌و‌ساز یک محتوای وب لاگ، که با موبایل و یا این که کامپیوتر قابل تنظیم میباشد، مقایسه کنیم، در‌مییابیم که هزینه‌ی ساخت و ساز محتوای نوشتاری حدودا هیچ میباشد! به ذکر دیگر در‌صورتی‌که کیفیت محتوای نوشتاری شما بالا باشد، میتواند با کمترین هزینه به سودآوری هرچه بیشتر بیزنس شما یاری دهد.

ترکیبی از محتواها به بهینه سازی شما امداد خواهد کرد

شما برای رنکینگ بالای سایت خویش به کمیت، کیفیت و تنوع بالا نیاز دارید. این سه فاکتور در اکثر سایت‌های با رنکینگ بالا قابل مشاهده میباشد که اما مهم ترین آن تنوع بالا در محتوای این تارنما‌ها میباشد. در واقع یک استراتژی چیره ساخت‌و‌ساز محتوا، گونه های متفاوتی از محتواها را در برمی‌گیرد که از دربین آن ها می‌قدرت به پست‌های وب لاگ، ویدئوها، اینفوگرافیک‌ها و وبینارها اشاره نمود.

 

ارائه محتواهای متنوع مزایای بیشماری را درپی خواهد داشت که در‌پی به بعضی از آن‌ها اشاره خوا‌هیم کرد:

جذب مخاطبان گوناگون برای کسب و کار شما از اهمیت بالایی شامل است. براین اساس در حالتی‌که محتواهای متنوعی را ارائه دهید مخاطبان متفاوتی را جذب خواهید کرد و در سود مارک شما مجال بیشتری برای رساندن پیام خویش خواهد داشت.

ارائه محتواهای متنوع به جهت دربرداشتن لغات کلیدی متنوع، رنکینگ سایت شما‌را در موتور‌های کاوش افزایش میدهد.

محتوای بیشتر به معنای پیوند‌های بیشتر میباشد که در فیض به ارتقای بهینه سازی شما می‌انجامد.

هرچه محتوای گیراتری ساخت و ساز نمایید، مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد و با این عمل به آوازه کسب و کار شما افزوده گردد. در واقع این دستور نماد دهنده‌ی پیشرو بودن شما در بیزنس خویش و اما بضاعت و توان شما در رفتار مطالب کیفیت عالی میباشد که به وضوح به جلب اتکا مخاطبان به مارک شما، یاری بزرگی خواهد کرد.

 

 

 

محتوای نوشتاری به ارتقا رنکینگ ویدیو‌های شما نیز یاری خواهد کرد

بات‌های موتور‌های کاوش مانند بینگ هرروزه هوشمند‌خیس می شوند البته با این حالا، آن‌ها قابلیت و امکان تلاوت محتوای یک ویدیو را ندارند و همچنان برای رنکینگ یک ویدیو، از توضیحات درج شده برای آن ویدیو به کار گیری می‌نمایند. به همین برهان میباشد که حتی ویدیو‌ها نیز به محتوایی نوشتاری برای نگهداری رنکینگ خویش نیاز دارا‌هستند. یوتیوب که وابسته به گوگل میباشد، متنی 200 کلمه و واژه‌ای دربردارنده توضیحی در رابطه ویدیو را ما یحتاج میداند. این متن بایستی بدیهی و مخصوص بوده و اما به زیبایی مندرج باشد. سوای این متن توضیحی، حتی شایسته ترین ویدیو‌های تبلیغاتی نیز در دنیای آنلاین محو و ناپدید خواهند شد.

 

 

 

سرعت جابجایی داده ها بوسیله یک نوشته‌علمی فراتر میباشد

این گفته شاید تردید برانگیز باشد البته یک نوشته ی علمی که به خیر نگارش گردیده، با سرعت بیشتری کار کشته به جابجایی داده ها به کاربر خواهد بود. یک نوشته‌علمی با نگارشی استاندارد، توسط‌ی تیترهای بدیهی به جمله‌های منقطع، تقسیم شد‌ه‌است و در فیض در اینگونه نوشته‌علمی‌ای، شما به سادگی میتوانید در پی داده ها آیتم نظرتان بگردید و این مزیتی میباشد مختص محتوا‌های نوشتاری. در واقع برای یافتن داده ها متبوع در یک کلیپ، ما ناچار به تماشای بی نقص آن هستیم و یا این که در صورتی کلیپ را جلو و عقب بزنیم ممکن میباشد مطالبی را جا بیاندازیم، براین اساس همان گونه که میتوانید فکر کنید، این فعالیت نسبت به تلاوت یک نوشته‌ی‌علمی بسیار وقت‌گیر‌خیس میباشد.

 

 

 

نوشته‌علمی‌های نوشتاری در ارتقای فروش شما تاثیرگذارند

محتوا‌های گوناگون، هرکدام جایگاهی خاص در مراحل فروش شما دارا‌هستند. از جمله ویدئوها در جلب اعتنا و عشق و علاقه‌ی نخستین کاربر، کارآمد می باشند؛ البته در کل ویدئوها نسبت به محتواهای نوشتاری، مشغول‌کننده‌خیس می‌باشند. به همین برهان ممکن میباشد بعضا اشخاص ویدئوها را دور از شوخی نگرفته و مقاله ها را منبعی آیتم اتکا‌خیس تلقی نمایند. این فرمان، برای روند و پروسه فروش بسیار گرانبها میباشد چون هنگامی که اشخاص می خواهند محصولی را بخرند، به خصوص تولیدها گران، در تصمیم‌گیری خویش دورازشوخی میباشند و توقع دارا هستند اطلاعاتی مطمئن و قابل اتکا اخذ نمایند. آنان به توضیحاتی ظریف و با جزئیات از خصوصیت‌ها و مزایای کالا آیتم نظرشان نیاز دارا هستند و اما این توضیحات می بایست در قالبی ارائه شوند که اشخاص بتوانند با خونسردی بدون نقص آن را فهم کرده و در شکل نیاز در آینده به آنان بازگشت نمایند.

 

ارائه توصیفی ظریف و با جزئیات از مزایای مال خویش، دقیقا به عبارتی فاکتوری میباشد که به فروش باعث شود.

 

 

 

محتوای نوشتاری بی مزاحمت میباشد

محتواهای ویدئویی به جهت ترازو صدایی که ساخت و ساز می‌نمایند، میتوانند مداخله‌آمیز باشند. مثلا، شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که به رنج بر روی پروژه‌ای تمرکز داشته‌اید در‌حالی که همکار شما در میز کناری، ویدئویی آموزشی را برای چندمین توشه با صدای بلند پلی کرده و تمرکز شما‌را بر هم زده میباشد. یا این که هنگامی که می خواهید از خبری با خبر گردید و تارنما خبری به طور خودکار ویدئویی تبلیغاتی را پلی می‌نماید. به این ترتیب در بخش اعظمی از حالت‌ها مطالعه یک مقاله آسوده‌خیس و به مراتب مطلوب‌خیس از تماشای یک ویدیو میباشد.

 

 

 

محبوبیت مطالعه در حالا ارتقا میباشد

آری همگی ما میدانیم که تکنولوژی هرروزه پیشرفت دیده‌گیری داراست و همگان از این پیشرفت‌ها استقبال می‌نمایند البته آمار فروش کتاب‌های چاپی در سال 2017، 1.9 درصد ارتقاء داشته و این ترازو از ارتقا، از سال 2013 همچنان ادامه داشته میباشد. با اعتنا بدین آمار متوجه خوا هیم شد که، مطالعه، هرروزه از محبوبیت بیشتری برخوردار گردد. بدین ترتیب مطمئن باشید که محتواهای نوشتاری پیوسته حاذق‌خیس از مدام به کار خویش ادامه خواهند اعطا کرد.

 

منبع :

zoomit.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبسایت همه چیز را درباره نرم افزارهای مالی خواهید دانست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 650
  • بازدید کلی : 2,276