loading...
نرم افزار مالی و حسابداری
میثم سلیمی بازدید : 68 شنبه 21 فروردین 1400 نظرات (0)

بهینه سازی را به صورت مکرر به‌روزرسانی نمایید

به عبارتی‌طور که می دانید سئوی خوب و به‌روز به پیشرفت و چشم شدن مارک شما یاری شایانی می‌نماید. به سفارش کارشناسان هر مورد ربع ساعت یک توشه بهینه سازی را به روز فرمایید، لغت ها کلیدی مطلوب را با تمرکز گزینش نمائید تا هرچه بهتر چشم گردید و در حاصل کاوش بالا بیایید.

 

 

 

از بلاگ‌نویسی، برای پیشرفت به کار گیری نمائید

محتوای خوب و موثر ترافیک اینترنت‌وب سایت و صفحه ها اجتماعی شمارا بالا می برد. درواقع، بازاریابانی که بلاگ می‌نویسند ۱۳ برابر بیشتر قابلیت توفیق در سرمایه‌گذاری را دارا‌هستند. هر پست شما موجب می شود که مخاطبان بهتر شمارا ببینند و این به موتورهای کاوش علامت میدهد که اینترنت‌تارنما شما فعال و دارای اعتبار میباشد. فراموش نکنید که رغبت بیشتر عموم، خرید از برندهای دارای اعتبار میباشد.

 

 

 

نرم‌افزار‌هایی مثل وبینار و مراسم‌های زنده ترتیب دهید

طریق‌های مختلفی برای بازاریابی و برقراری رابطه با کاربر وجود دارااست که از آن گزاره می‌اقتدار به وبینارها، پادکست‌ها و مراسم‌های زنده اشاره نمود. برای برگزاری هرچه بهتر این‌سیرتکامل مراسم‌ها، از پلت‌فرم‌هایی که برای این فعالیت وجود دارا هستند به کار گیری نمایید. با یه خرده یاری میتوانید مراسم خویش را برگزار و مدیر نمایید، بلیط بفروشید و تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای مخاطبان خویش رقم بزنید.

 

 

 

بازاریابی ایمیلی را فراموش نکنید

به کارگیری از آدرس اینترنتی برای بازاریابی یکی‌از شایسته ترین طرز‌ها برای برقراری رابطه با مخاطبان میباشد و ازآنجاکه حدوداً هیچ هزینه ای ندارد، ابزاری بسیار مطلوب محسوب میشود. ارسال آدرس اینترنتی بسیار کارآمدتر از ارسال پیامک میباشد به این دلیل که فضای بیشتری برای جابجایی پیام در اختیارتان میگذارد، بر روی دستگاه‌های متفاوت قابل به کار گیری میباشد و هزینه‌ای ندارد. لازم به ذکر میباشد که به کارگیری از نشانی اینترنتی با موبایل‌های گوشی از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۸۰ درصد ارتقا یافته و این بدان مضمون‌ میباشد که استفاده کننده شما در هر کجا ایمیلش را نظارت می‌نماید.

 

 

 

در کانال‌های اجتماعی عمل فرمائید

 

کانال‌های اجتماعی ابزاری قوی محسوب می گردند و اهمیت آن در بازاریابی بر کسی پوشیده وجود ندارد. در آغاز مشاهده کنید که مخاطبان شما از چه پلت‌فرم‌هایی به کارگیری می‌نمایند، بعد از آن مطالب خویش را در طی‌های مطلوب به اشتراک بگذارید. با مخاطبانتان به‌طور بدون واسطه حرف نمایید و جواب پیشنهادات و نقد ها آنان‌را بدهید. ۶۷ درصد از صاحبان مشاغل از کانال‌های اجتماعی برای سرویس‌رسانی به مشتریان به کارگیری می‌نمایند، پس شما نیز به‌این عده بپیوندید.

 

در دسترس باشید

 

مطمئن گردید که محتوای شما در تمامی دستگاه‌ها و پلت‌فرم‌ها به نیکی منتشر گردد و در میان همگی آنان انسجام و هماهنگی وجود داشته باشد؛ به این دلیل‌که با تولید دسترسی بهتر، میل مخاطبان به برقراری رابطه با شما بیشتر میشود. به خیال و خاطر داشته باشید که اعتبار شما در تمامی این استراتژی‌ها بسیار حیاتی میباشد. وقتی که شما معتبر باشید، مارک شما به مارک دوست داستنی مخاطبان تبدیل خواهد ‌شد.

جریمه عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی

جریمه عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی مورد ماده ۱۹۲ ضابطه مالیاتهای بدون واسطه ( پیشین و بعداز اصلاحیه )

بر طبق ماده ۹۵ ضابطه مالیاتهای بی واسطه، تمامی افراد واقعی دارای کسب وکار که بصورت شخصی و یا این که مشارکتی کار می نمایند، مکلفند برای هر سال مالی خویش اظهارنامه مالیاتی تهیه و تنظیم و ارسال کنند با این اکنون در اصلاحیه ۳۱/ ۰۴/ ۱۳۹۴ ضابطه مالیاتهای بی واسطه برابر ماده ۱۹۲ که از اولِ سال ۱۳۹۵ ایفا گردیده‌است، اصلاحی جریمه نام برده برای افراد حقوقی و صاحبان مشاغل ۳۰% مالیات وابسته ( ۱۰٪ کمتر از او‌لین اطلاعیه) و برای بقیه مودیان ۱۰% مالیات وابسته ( کلاً غیر قابل عفو وبخشش ) مصوب میباشد.

 

طبق اولی اطلاعیه و پیش از اصلاحیه: عدم تسلیم اظهارنامه به وسیله افراد حقوقی و مشمولان بندهای ( الف ) و ( ب ) ماده ۹۵ ضابطه مالیاتهای بدون واسطه مشتمل بر جریمه ای هم اندازه ۴۰% مالیات شود و این دستور شامل بخشودگی نمی‌شود. عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی بوسیله بقیه مودیان مالیاتی مشتمل بر جریمه ای متساوی ۱۰% مالیات بوده که اما این جریمه جزو جرائم غیرقابل عفو و بخشش نمی باشد با این درحال حاضر از حیطه سازمان کارها مالیاتی آیتم بخشودگی قرار نمی گرفت . (پیش از اصلاحیه)

fararu

mosalasonline

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبسایت همه چیز را درباره نرم افزارهای مالی خواهید دانست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 725
  • بازدید کلی : 2,351